Popular Posts

Wednesday, March 16, 2011

Doa Jausyan Shaghir untuk yang dizalimi di Bahrain



Rakyat Bahrain yang dizalimi memerlukan doa anda semua dalam menghadapi serangan tentera Saudi.


Doa Jausyan Shaghir untuk yang dizalimi di Bahrain

Agensi Berita Ahlul Bait (ABNA.ir) - Saudara kita yang dizalimi dan tidak mempunyai senjata untuk mempertahankan diri di Bahrain memerlukan doa anda untuk menghadapi kekejaman Arab Saudi dan pemerintah Bahrain.

Jaushan Shaghir merupakan doa orang yang ditindas memohon bantuan untuk menghadapi golongan yang zalim yang sangat mujarab dalam waktu-waktu seperti ini. Setiausaha Agung Hizbullah pernah meminta orang ramai membaca doa ini ketika berlangsungnya peperangan 33 hari Moqawamatul Islamiyah menentang regim penceroboh Zionis.

Begitu juga tatkala konflik serangan pengganas Wahabi terhadap golongan Syiah yang di Paracinar yang tidak berdaya melawan, doa ini telah menambah kekuatan dan kemajuan orang ramai.

Golongan yang ditindas di Bahrain sekarang menghadapi detik-detik bahaya menghadapi angkatan Askar Diraja Ali Khalifah, bala tentera Saudi, Emirates dan Qatar. Pengikut mazhab Syiah diseluruh dunia telah membaca doa Jaushan Saghir sejak malam tadi, diikuti malam Jumaat sehingga malam berikutnya. Doa ini boleh ditemui dalam Mafatih Jinan atau pautan di bawah:

http://www.sibtayn.com/fa/index.php?option=com_content&view=article&id=18940:2010-08-07-15-30-05&catid=1292:2010-02-25-06-02-03&Itemid=1893

No comments: