Popular Posts

Sunday, December 7, 2008

Salam Aidil Adha



Selamat Hari Raya kurban.Wa abi ya taba ummi shahebi yare sepa ya Hussein!.Dgn Haknya kurban yg agung,semoga semua permintaan kitaDimakbulkan ALLAH.

Ya aba Soleh Madaddi..


"Allaahu Akbar, Allaahu Akbar, Laa ilaaha illallaah wallaahu Akbar, Allaahu Akbar, Wa lillaahil hamd. Alhamdulillah alaa maa hadaanaa walahu Shukr alaa maa aulana."







Qunut raya kurban..

Syukur ke Hadrat Ilahi , hari yang penuh barakah dan diredhai ini, sekumpulan manusia yang kini sedang mengilingi dan berkumpul di RumahMu, sebagian yang lain sedang memohon dan meminta hajat, sebahagian memohon dan merayu RahmatMu, sebahagian mengharapkan belas kasihanMu, dan sebahagian yang lain pula takut akan amarah dan murkaMu. Engkau menginayah hamba-hambaMu dengan rahmat dan keagunganMu. Maka, demi zatMu kami memohon dan merayu dengan keagungan dan kekayaanMu segala hajat-hajat kami permudahkanlah dan tunaikanlah. Tuhanku. hari ini dari pihakMu kami sampaikan salam, selawat dan tahniah atas Muhammad dan Aali Muhammad dan demi Hak Mereka percepatkanlah dan tunaikanlah hari raya hakiki kami iaitu hari zuhurnya Imam Zaman ajf. kami, Hujjatibnil Hassan. Selamat Hari Raya Aidil Adha Maaf Zahir dan Batin

No comments: